ویدئو آینده اینستاگرام میباشد و یک بدن از برندها در اکنون تولید محتوای ویدئویی با فرم طولانی برای IGTV و فید آنها برای هدایت نتیجهها حقیقی تجاری میباشند. IGTV بسیار غوطه وری میباشد و به لطف بعضا از تغییرات اخیر ، طولانی تر به اینستاگرام وصل شدهاست ، براین اساس میقدرت مخاطبان اینستاگرام خویش را با محتوای IGTV خویش هماهنگ کرد. به علاوه ، محتوای ویدئویی رغبت بیشتری به جذب فید شما داراست - تعامل طولانی تر و نگاه بیش تر به پستهای ویدیویی شما میتواند سبب درپی کنندههای بیشتری شود! با قدردانی از خصوصیت تازه پیش اکران IGTV برای کانال ، حتی میتوانید کاراییهای خویش را دو برابر نمایید و از محتوای ویدیوی خویش غایت به کارگیری را ببرید.
معلمی امانت الهی است بازدید : 5650
شنبه 12 ارديبهشت 1399 زمان : 18:51